Οι αλλαγές στη δραστηριοποίηση των σκαφών αναψυχής, ευνοούν τον αθέμιτο ανταγωνισμό

Με κύριο μέλημά της την εξυπηρέτηση συμφερόντων και όχι την πάταξη της γραφειοκρατίας ή την ενίσχυση του ανταγωνισμού, η κυβέρνηση της ΝΔ, φέρνει για ακόμη μια φορά νομοσχέδιο προς ψήφιση, αυτή τη φορά του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής πολιτικής.

Έχοντας αποκλείσει από τη δημόσια διαβούλευση τις διατάξεις που αφορούν τον τουρισμό, και ειδικότερα μαρίνες και χιονοδρομικά κέντρα, επιδίδεται σε αγώνα νομιμοποίησης αυθαίρετων κατασκευών και διπλασιασμού των όρων δόμησης των τουριστικών λιμένων θεσμοθετώντας παράλληλες διαδικασίες και αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι πράττει με δυο μέτρα και σταθμά.

Βαπτίζει ως «νομοθετικές καινοτομίες» υποχρεώσεις της από προηγούμενους νόμους που φέρουν τη σφραγίδα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και  προφασίζεται  νομοθετικές βελτιώσεις ενώ στην πραγματικότητα κλείνει το μάτι στην παρανομία την οποία επιβραβεύει.

Αλλάζει το παρόν καθεστώς δικαιώματος δραστηριοποίησης των σκαφών αναψυχής στη χώρα μας όταν οι επιχειρήσεις του κλάδου βιώνουν ακόμα την κρίση της πανδημίας και την κρίση της αύξησης των καυσίμων, ανοίγοντας την πόρτα στην δραστηριοποίηση επαγγελματικών σκαφών από τρίτες χώρες με όρους που ευνοούν τον αθέμιτο ανταγωνισμό στα ευρωπαϊκά και ελληνικά πλοία και επιχειρήσεις.

Νομοθετεί αλλαγές στις χρήσεις γης ,όρους δόμησης και περιορισμούς που θα μπορούν πλέον να γίνονται με Υπουργικές Αποφάσεις, χωρίς να υπόκεινται στην βάσανο του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Νομιμοποιεί αυθαίρετες κατασκευές κατα παρέκκλιση των διατάξεων περί νομιμοποίησης αυθαιρέτων και της περιβαλλοντικής νομοθεσίας.

Δημιουργεί ουσιαστικά μόνιμες πλωτές θέσεις ελλιμενισμού χωρίς την απλούστερη περιβαλλοντική άδεια και χωρίς εφαρμογή κανόνων ασφαλείας για σκάφη και επιβάτες.

Προχωρά σε ακόμη μία παράταση του στρεβλού, αδιαφανούς και ενάντια στις ευρωπαϊκές επιταγές καθεστώτος συμβάσεων τον Οργανισμών Λιμένων για τις υπηρεσίες παραλαβής και διαχείρισης αποβλήτων πλοίων και καταλοίπων φορτίου.

Αυτή είναι η ΝΔ της βιώσιμης και πράσινης ανάπτυξης και ήρθε η ώρα να φύγει.