Το ζήτημα των πολύωρων καθυστερήσεων και της ταλαιπωρίας που υφίστανται οι οδηγοί στον οδικό άξονα ΠΑΘΕ στο τμήμα Κατερίνης – Θεσσαλονίκης, φέρνουν με ερώτησή τους στη Βουλή, βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ με πρωτοβουλία της Κατερίνας Νοτοπούλου.

Το τελευταίο διάστημα οι οδικές μετακινήσεις από και προς Θεσσαλονίκη είναι για τους οδηγούς ένας Γολγοθάς.

Χαρακτηριστικό είναι ότι την Καθαρά Δευτέρα, οι εκδρομείς από την Πιερία αλλά και από την Ημαθία, συνάντησαν  ουρές χιλιομέτρων και το ταξίδι Κατερίνη Θεσσαλονίκη, καθώς και Βέροια Θεσσαλονίκη διήρκησε σε ορισμένες περιπτώσεις έως και 4 ώρες.

Οι κυκλοφοριακές επιπτώσεις των εργασιών κατασκευής της Υπερυψωμένης Λεωφόρου στην εσωτερική περιφερειακή στη Θεσσαλονίκη ήρθαν να προστεθούν σε έργα που κατασκευάζονται κατά μήκος του οδικού άξονα Κατερίνης Θεσσαλονίκης προκαλώντας πολύωρες καθυστερήσεις, ιδιαίτερα σε ημέρες που σημειώνεται αυξημένη κίνηση.

Τα έργα στην υπόγεια διάβαση στο ύψος της Κατερίνης, τα οποία έχουν διακοπεί από το περασμένο καλοκαίρι, η ανακατασκευή γέφυρας στο ύψος του Αιγινίου και τα έργα στο ύψος της γέφυρας του Αξιού αφαιρούν λωρίδες ή και ολόκληρους κλάδους ανά κατεύθυνση με αποτέλεσμα πολύωρες καθυστερήσεις στην κίνηση των οχημάτων.

Ερωτάται ο αρμόδιος κ. Υπουργός:

1.        Τι μέτρα προτίθεται να πάρει ώστε οι οδηγοί και οι επιβάτες των οχημάτων που κινούνται από και προς Θεσσαλονίκη που κινούνται στην ΠΑΘΕ στο τμήμα Κατερίνη Θεσσαλονίκη να μην υποβάλλονται στην ταλαιπωρία πολύωρων καθυστερήσεων;

2.        Ποιος είναι ο προγραμματισμένος χρόνος περάτωσης των συγκεκριμένων έργων;

3.        Γιατί διακόπηκαν το περασμένο καλοκαίρι τα έργα στην υπόγεια διάβαση στο ύψος της Κατερίνης; Πότε θα επανεκκινήσουν και με ποιο χρόνο παράδοσης του έργου στην κυκλοφορία;

4.        Η διακοπή των έργων στην υπόγεια διάβαση της Κατερίνης έχει εγείρει αξίωση αποζημίωσης από τον κατασκευαστή και εάν ναι τι ποσού;

Αθήνα, 29 Μαρτίου 2024

Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η 

Προς τον κ. Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών

Θέμα: «Πολύωρες καθυστερήσεις και ταλαιπωρία οδηγών στον οδικό άξονα ΠΑΘΕ στο τμήμα Κατερίνης - Θεσσαλονίκης»

Το τελευταίο διάστημα οι οδικές μετακινήσεις από και προς Θεσσαλονίκη υποβάλλουν σε απίστευτη ταλαιπωρία οδηγούς και επιβάτες οχημάτων. Οι κυκλοφοριακές επιπτώσεις των εργασιών κατασκευής της Υπερυψωμένης Λεωφόρου στην εσωτερική περιφερειακή στη Θεσσαλονίκη ήρθαν να προστεθούν σε έργα που κατασκευάζονται κατά μήκος του οδικού άξονα Κατερίνης Θεσσαλονίκης προκαλώντας πολύωρες καθυστερήσεις, ιδιαίτερα σε ημέρες που σημειώνεται αυξημένη κίνηση.

Τα έργα στην υπόγεια διάβαση στο ύψος της Κατερίνης, τα οποία έχουν διακοπεί από το περασμένο καλοκαίρι, η ανακατασκευή γέφυρας στο ύψος του Αιγινίου και τα έργα στο ύψος της γέφυρας του Αξιού αφαιρούν λωρίδες ή και ολόκληρους κλάδους ανά κατεύθυνση με αποτέλεσμα πολύωρες καθυστερήσεις στην κίνηση των οχημάτων.

Πιο συγκεκριμένα, την Καθαρά Δευτέρα οι οδηγοί κατά την επιστροφή των εκδρομέων από την Πιερία, αλλά και από την Ημαθία, συνάντησαν  ουρές χιλιομέτρων και το ταξίδι Κατερίνη Θεσσαλονίκη, καθώς και Βέροια Θεσσαλονίκη διήρκησε σε ορισμένες περιπτώσεις έως και 4 ώρες.

Επειδή το τελευταίο διάστημα οι οδηγοί και επιβάτες οχημάτων που κινούνται από και προς Θεσσαλονίκη υποβάλλονται σε απίστευτες, πολύωρες καθυστερήσεις

            Επειδή εδώ και δύο χρόνια έχει αφαιρεθεί από την κυκλοφορία ο ένας κλάδος στην υπόγεια διάβαση στο ύψος της Κατερίνης, ενώ τους τελευταίους 9 μήνες τα έργα έχουν σταματήσει εντελώς στο συγκεκριμένο σημείο

            Επειδή τα έργα που εκτελούνται κατά μήκος της ΠΑΘΕ στο τμήμα Κατερίνης-Θεσσαλονίκης αφαιρούν λωρίδες και κλάδους κυκλοφορίας

Ερωτάται ο αρμόδιος κ. Υπουργός:

  1. Τι μέτρα προτίθεται να πάρει ώστε οι οδηγοί και οι επιβάτες των οχημάτων που κινούνται από και προς Θεσσαλονίκη που κινούνται στην ΠΑΘΕ στο τμήμα Κατερίνη Θεσσαλονίκη να μην υποβάλλονται στην ταλαιπωρία πολύωρων καθυστερήσεων;
  2. Ποιος είναι ο προγραμματισμένος χρόνος περάτωσης των συγκεκριμένων έργων;
  3. Γιατί διακόπηκαν το περασμένο καλοκαίρι τα έργα στην υπόγεια διάβαση στο ύψος της Κατερίνης; Πότε θα επανεκκινήσουν και με ποιο χρόνο παράδοσης του έργου στην κυκλοφορία;
  4. Η διακοπή των έργων στην υπόγεια διάβαση της Κατερίνης έχει εγείρει αξίωση αποζημίωσης από τον κατασκευαστή και εάν ναι τι ποσού;

 

 

Οι Ερωτώντες Βουλευτές

 

Νοτοπούλου Κατερίνα

 

Αυλωνίτης Αλέξανδρος

 

Βέττα Καλλιόπη

 

Γιαννούλης Χρήστος

 

Δούρου Ρένα

 

Θρασκιά Ράνια

 

Κασιμάτη Νίνα

 

Μάλαμα Κυριακή

 

Μπάρκας Κώστας

 

Παπαηλιού Γιώργος

 

Παππάς Πέτρος

 

Πούλου Γιώτα

 

Χρηστίδου Ραλλία